Hakkımızda; Mersin ikinci el eşya alanlar ve satanlar için yıllardır bu bölgede hizmet verdik. Mersin ve ilçelerinden her türlü ikinci el eşya ve mobilya alıyor satıyoruz. Mersin, ilçeleri ve tüm semtlerinden eşya, mobilya, beyaz eşya alıyor satıyoruz.

Yılların vermiş olduğu tecrübe ve işinin ehli personel kadromuzla Mersin ve çevresinde hizmet vermeye devam edeceğiz. Kaldı ki müşterilerimizin hakkımızda ki düşünceleri şimdiye kadar verdiğimiz hizmette başarılı olduğumuzu gösteriyor.

Daha hızlı, daha kolay hizmet alabilmeniz için hizmete soktuğumuz web sitelerimiz ile bize erişebilirsiniz.

Kaya sandık odası Mersin ilçe ve semtlerinden yeni, kullanılmış, ikinci el ev eşya ve mobilyaları alıyoruz. Ayrıca ikinci el büro, ofis eşya ve mobilyaları alıyoruz. Bu arada otel, motel, pansiyon, tatil köyü eşya ve mobilyaları alıyoruz.  Pastahane, Kafeterya, lokanta, lokal ikinci el eşya ve mobilyaları alıyor satıyor.

2.El eşya aldığımız yerler

Kaya Sandık Odası en kaliteli, en sağlam, yeni model, sıfır ayarında eşya, mobilya alıyor satıyor.

Mersin’in Mezitli, Tarsus, Erdemli, Silifke, Taşucu ilçe ve semtlerinden 2.el eşya, mobilya alıyoruz.

Mersin mezitli Viranşehir, soli, yenimahale, atatürk mahallesi, davultepe, tece, bakanlık yolu, kuyuluk, eski mezitli, üniversite yolu, akkent, menteş, göçmen, eğriçam, mersin yenişehir, pozcu, bahçelievler, hürriyet mah. inönü mah. aydınlık  evler mah, barbaros mah, güven evler mah, bahçeli evler mah, cumhuriyet mah, palmiye mah, gazi, piri reis, bahçe, ihsaniye, mahmudiye, nusratiye, cami şerif, çankaya, metropol, devlet hastahanesi, toroslar, ziya gökalp, metro, carfur, Forum, osmaniye, halk kent, güney kent, çağdaş kent, gündoğdu, yalınayak, serin evler, arpaç

Satın aldığımız 2. el eşya ve mobilyalar

Mersin’in tüm ilçe ve semtlerinden;

ikinci el buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, fırınlı ocak, şofben, davlumbaz, ankastre ürünler alanlar , alan satan yerler , mobilya alan, klima, bilgisayar alanlar, televizyon, plazma, lcd, led televizyon alanlar, eşya alan satan, Yatak odası alanlar, oturma grubu alanlar, yemek odası alan, kanepe takımı, çekyat, köşe takımı, koltuk takımı, gardırop, elbise dolabı, yatak dolabı, tv üniteleri alan ,elektrikli ev eşyası alan ,elektronik ev eşyası alanlar, alan satan yerler, Mutfak robotu, temizlik robotu, ütü, ütü masası, tost makinesi, fritöz, set üstü ocak,  ev sinema sistemleri, ses sistemleri kısacası tüm ev eşya ve mobilyalarını alıyoruz satıyoruz.

MÜŞTERİLERİMİZİN HAKKIMIZDA OLUMLU YORUMLARI

Kaya sandık odaları olarak müşterilerimizin hakkımızda olumlu olan düşüncelerine önem veriyoruz. Bu nedenle Mersin’de ikinci el eşya, mobilya alım satımında kalite ve güvenin adresi olmaya devam ediyoruz.

Yıllardır ikinci, el eşya, mobilya alım satımı işinde gösterdiğimiz performans , tutarlılık ve istikrar siz değerli müşterilerimizin de teveccühü ile aynı çizgide sizlere hizmet etmeye devam ediyoruz. Biz ikinci el eşya ve mobilya alırken de satarken de Müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz.

Mersin kaya sandık odası özellikle sorunsuz, problemsiz ve sağlam ikinci el eşya, beyaz eşya ve mobilya alıp sattığı için ikinci el eşyada haklı olarak kalite ve güvenin adresi olmayı hak ediyor.